Lini një koment

Ozil: 2010 më solli ofertën e Interit

Mesut Ozil, vlerë e shtuar në Real Madridin e Jose Mourinhos , gjatë një interviste për Bild zbulon disa detaje interesante rreth së shkuarës së tij:

“Në 2010 kam marrë oferta të panumërta nga klube të ndryshme mes të cilave edhe një nga Interi. Gjithsesi, jam shumë i lumtur për zgjedhjen time dhe që pranova atë të Realit, pasi është ekipi më i mirë në botë dhe dëshiroj shumë që ta mbyll karrierën time me këtë fanellë.

“Objektivat e këtij sezoni padyshim që janë për Kampionatin synojmë të marrim trofeun e La Ligës por njëkohësisht edhe atë të Championsit. Në aspektin personal objektivi im është Euro 2012 ku do të dëshiroja që me fanellën e Gjermanisë të shpalleshim Kampionë”.

Lini një Përgjigje

Ndiqe

Merreni çdo postim të ri drejt e te email-et tuaja.

Këtë e pëlqejnë %d blogues: